fredag kväll.

och jag sitter hemma och håller på dör av att jag snart fryser ihjäl.
fan va kallt de är, ska nog slänga mig i badet med en wallander film.
den planen gillar jag (a)
som jag har sagt tidigare så är jag väldigt förskyld & de är inte mindre idag om man säger så...
jag ska på vandringen och allt nästa vecka annars jävlar!
typ de man sett fram emot, hahah nej verkligen inte eller de vet jag inte (a)
kanske blir skit kul med.
de vet man inte än jag paddlar med sanna löfgren iaf de blir grymt!
packningen va fan ska man ha med sig och allt skit jag orkar inte hålla på med den skiten verkligen inte håller på sömnar..
eller jag sova ? haha de går inte ihop.
inatt sovjag tre timmar typ.
om inte mindre.. & när jag äntligen somnade vaknade jag lika fort av lasses väckar klocka kul.
skolan va helt okej hade typ gruppmässa och klassråd de va väl de jag va med på dom andra hade säkert mer, fst de hande dom undertiden vi hade gruppmässa.
efter skolan drog jag sanna och djara hem till mig sen kom pelle, josef, max, bylund & marcus till oss och va social typ lika snabbt drog vi ner på saladsbaren och dom tjocka sig med pizza.
a de va väl dagen.

nu lyssnar jag på musik men som jag sa skajag nog lägga mig i ett skönt bad.
hörs mer imorgon för sen orkar jag verkligen inte mer när jag har badat blir typ slö i hela kroppen när man gör sånt.
eller jag iaf.

med silvertejp funkar allt att laga.



m,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0