sjuk.. just därför man är vaken eller?

sorry om de inte va nå inlägg igår men skit samma.
va ner på ljusdal någon timme och då träffade man på danne, tarley och någon oscar stog och prata med dom ett tag sen ringde vi till djara eftersom hon fyllde år, grattis hjärtat ♥
på kvällen blev de familje mys eller när bröllopsfotografen började tog jag med mig godisskålen och gick in på mitt rum och kollade men de va ingen idé att ta med den för jag orkade inte lyfta handen till godissålen och till munnen.
jag va så dåligt.

som ni redan vet är jag ganska förkyld och kan verkligen inte somva på nätterna eller på morgonen.. jag som jämt sover annars, så man är trött.
idag blir de att packa inför skytte..
eller ja vandring och paddling.
nä nu ska jag kolla på de jag missade av filmen igår.
och idag fyller anno år, grattis.


Grattis i efterskott.

Jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0