tttttttttttttttttjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa.

hejhejhej och hej.
idag har jag ätit mat.
och skämt ut mig för sjuorna.
kul dag hejdå.


nejmen de är typ som min dag har varit.
ska till farmor sen vid 7 och sova hos henne för de har typ hänt en sak så jag får inte vara hemma.
farmor hämtar mig och vi åker och köper pizza.
och ja datan följer själv klart med.
vad ska jag anars göra liksom ?
haha nej då jag är ingen jävla data geek som inte klara sog utan data.
även fast många tror de.
jo juste igår var jag till en så där kallade frisör som heter towe helt grum brud, dock vart mitt hår skit kort..
aja de växer väl ut.




aja de är ju tur att någon bjuder på sig.
orkar inte fixa pch trixa, för nu ska jag verkligen in i duschen.
blev längre inlägg vad jag hade tänkt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0