jag är bara en vanlig människa, en som dig.

skolan idag va chill gjorde typ inget bara satt på en stol och skrev ett manus.
gick bra, blir värre imorgon när vi ska spela upp den.
när vi var klar med den så hade vi inget och göra så då vart de att sitta i soffan på skolan och jag hann somna en stund med.
sen satt jag och pratade med hannes och victor en stund innan morfar kom och hämtade mig.
nu har jag vart hemma ett tag och ska ta något att äta, orkar man backen eller orkar man inte ? 



                                                                                                                                                                     




jag glömmer de aldrig.




jag kan inte ta mer skit ifrån dig, du bara ger mig mer och mer.
när ska du förstå att jag inte klarar med en vacker dag ?
om du forsätter på samma sätt som nu kommer jag inte orka.
jag borde itne slösa tid på att sitta hör och skriva det här men jag måste få ut de.
jag fick min uppfattning om vilken männsika du va, en av världens bästa men där hade jag fel.
jag hade fel,fel,fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0