jullov!

underbart, inte den bästan början.
vaknade jätte tidigt imorse av att alla hos pappa va vaken sprang runt skrek och tänkte inte på att jag kanske ville sova?
gick upp satte mig vi data och sen tv, vid tolv kom björn och hämtade mig så åkte vi hem till johanna och dom sen vif halv ett åkte vi upp till hallen för att vara ledare åt slotte, gymnasiet här i ljusdal.
de va typ nio stycken va rätt kul fast lite lång tråkigt.
efter skjutsade johanna och dom hem mig och ¨så åt jag kollade på tv och nu sitter jag här och är sjukt trött och vet inte vad jag ska göra.
blir väl att hitta på nå sen eller får se om jag orkar.

kommer nog inte bli den bästa uppdateringen när de är lov så var förberädd som den har varit nu ett tag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0