@mormor

sitter upp i mitt ''rum''.
vet inte vad jag ska göra riktigt är verkligen jätte trött men jag kan inte sova.
så ska de jämt vara jag fattar inte.

skolan idag va chill spelade upp en teater åt stack till curlinghallen kollade lite väntade på ulrika sååg när dom flöda sen kom erik ocg jag åkte med ulrika hem.
där även världens bästa johanna var.
vi hade som vanligt kul och planerade vårt hus som vi ska flytta till.
när mamma slutade kom hon och hämtaade mig hos johanna hätade kläder hos pappa och åkte till mamma.
vid 6 åkte vi ner till ann-krestin och pem för att äta men jag va inte så sugen så jag åt inte så mkt.
sen spelade vi med andra ord och jag har aldrig skratta sp mkt tror jag eller jo de har jag men ändå, (ni bryr er så hääääääääär mkt.)

eh jag köe väl igång en film :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0