tur att man har fantasi.

asså shiiiiit.
iförrgår drog jag och johanna till gävle och en as tungväska som vi skulle bära på i flera timmar.
när vi äntligen landa i gävle kom emelie och möte oss, finfin tjej de.
fast den glömde man typ bort när man började shoppa (a)
när vi hadeshoppat i några timmar blev de donken och sen shoppade vi lite till och sen tog vi bussen till curlinghallen.
klockan va typ ett och vi skulle inte träna förren två men aja.
satt och loda en aning sen kom max och efter ett tag kom moa.
slutade träna vid halv 4 och så satt vi med moa och max och pratade lite eftersom man inte träffar dom så ofta.
vi 4 gick bussen så emelie lämnade oss vid sin bussplats och sa vart vi skulle så då gick vi dit och vi hittade.
sen va de ju de är med tågen som va typ 1 timme sent och då fick vi åka en jävla buss -.-
ändå från gävle till ljusdal, jobbig.
fast vi åkte ju BRYNÄS EGNA HEMMA BUSS!
skit snygg va de man kunde typ bo i den.


a men nu ska jag fixa mig sen klippa mig och sen träfa johanna och fixa lite saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0