TVILLINGAR !?!?!?

oj de kom verkligen som en chock när mamma ringde och sa att de va inte bara en unge utan två :o
shiiiiit vad med jobb jag kommer få.
fast de kannog bli ganske kul med :)
de ända är väl att de är mitt i sommaren som allt kommer hända 3 juni då jäklar :b
a de bara de jag vilja säga.




mamma, jag älskar dig så otroligt mkt.
jag kanske inte vissar de men de gör jag, de är nu efter som åren du har berättat för mit hur de verkligen var.
jag är så sjukt glad att jag har dig, utan dig så skulle jag inte klara mig, ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer bli roligt!! :D

Tror jag! (: <3

2010-12-22 @ 21:56:23
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0