vaken, för tidigt.

som ni ser är jag vaken och de är inte speciellt likt mig.
aja somnade inatt och när jag vaknade imorse av att jag måsta på toa så kunde jag inte somna om..
hm idag händer de inte så mkt, ska väl ner till johanna tror jag och sen vet jag inte vad vi hittar på faktiskt de brukar bara bli nå sen är vi igång med skrattandet, hon är så underbar den bruden hon är den bästa som finns.
ni har jag inga bilder efter som jag är hos mormor och har med mig gammla datan så de får ni leva med och bilderna jag har på johanna och mig ja dom får ni inte se.
dom är väl 5 år gammal eller nå?
dags att knäppa nya tycker jag, ja nu vet jag vad jag och johanna ska göra ganska enkelt att komma på, haha.
ska vänta lite och sen gå och duscha och ringa henne och äta.
och jag känner att jag vaknade på rätt sida idag :b
du är den bästavännen man kan få, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0