118800 suger!

eller jag :p
bara för att jag ade tråkigt och såg de på reklamen nyss så måsta jag bara.

Min fråga : vem är jag kär i ?
118800 : idag är du kär i per men imorgon kan de lika gärna vara någon annan, du byter killar lika ofta som jag byter snus och underkläder. bara senaste veckan ar du varit kät i mattias, simon, karl, erik och fredrik. hörredu fröken make up your mind! mvh 118800.
Mitt svar : haha ni har så fel, och inte  svar på allt heller.
118800 : jo, på exakt allt.l

gud vad jag skrattade började nästan grina och sen skickade jag de till subäck och han började också skratta :p
aja fick iaf ett skratt, min uppdatering suger men va fan de är sommarlov ? ;)

justja jag har tränat och har jätte mkt träningsvärk redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0