hemma från skolan

sitter och kollar på mtv, ska ta nå och äta snart har inte ätit någonting idag va ingen god mat på skolan och jag tänkte vi slutar snart så jag kan äta när jag kommer hem.
skolan va iaf rätt härlig idag om man tar bort som två nationela proven vi fick göra.
usch, säger jag bara fy vad jag verkligen inte vill göra de nå mer och de gick verkligen inte bra heller.
de är iaf bara 2 dagar kvar till examen grymt! jag längtar som fasen, och jag har världens bästa kusin som är jätte ducktig och fixa håretpå folk så va ska hon inte göra på mig, jo juste fixa håret :D
fatta glad jag är, och imorgon ska jag klippa mig så allt är klart till examen.
fast jag har inte färgat håret jag har en utväxt som jag verkligen hatar.
nä nu ska jag äta, puss.

juste ska till hudik imorgon.


haha, finfin flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0