hittade den till dig :)

hanna sa att hon vilja ha en tröja och då när hon skulle fixa eller va de va så fanns den inte längre ..
otur ;/
men så sitter jag och kollar på hollywood.se och ser tröja :D
jag tyckte jag kände igen den, och juste de va ju hanna som skulle ha den, så jag ringer hon på dirren :) 'stolt'
nerrå men de va ju braför hon :)

de va bara de, nu sk jag kolla på tv sen  blir de nog wallander med pappsen om jag har tur, träffar han aldrig nör jag är hos han är jag inte hemma eller så är de att han inte är hemma.
och james och matthew sover borta, och petra somnar väl som vanligt så då kanske jag kan få lite tid med pappa :)


nä nu ska jag dra, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0