jag finns, jag lever & jag är vaken.

petra väckte mig 11,44 men jag orkade inte bry mig så hon åkte till fala och hämtade pojkarna och jag somnade om så gott.
vaknade för kanske en halv timme sen av att dom kom hem, suck hade itne tönkt på att vakna än men men så är de ibland.
och på lördag kommer systeremelie till delsbo och på söndag ska jag träffa hon.
iaf vad jag har bestämr.
sen blir de nordsjö i helgen igen tror jag.
fan vajag älskar stället och folket som är där/bor där!
jag har inga planer för dagen men vi tar dagen som den kommer kanske drar mig till mormor och träffar sanne ?
vet inte än men man kan ju hoppas :)
ao, nu ska jag fixa mig ;)
sitter i pappas t-shirt och en knopp på skallen så jag vill inte dra till mormor så, aja hörs sen.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0