nordsjö (L)

hemma, men jag hatar de vill till nordsjö nuuuuu!!!!
träffa zebbe och jonas igen dom e allt roliga dom :D
och jag ska berätta om dagarna.

Måndag: ´farmor hämta mig åkte till nordsjö träffa jonas och zebbe hos barbro och håkan kollade på fotboll sen gick vi ut och spelade fotboll. vid halv sju åkte vi till nor och kollade på när anna karin spelade match dom vann hon gjorde mål och vart matchens spelare.
sen hem kollade på fotboll jag och zebbe gick ner pratade med linnéa och hade de kul han spelade fifa 10.
vid halv tolv gick vi upp och åt en macka, sen ner igen och prata och sov.
Tisdag: vaknade av att zebbe spolade på toa men vi somnade om igen gick upp vid halv tolv ?
åt frukost och gjorde inte mkt, zebbe gick till jonas och jag stannade uppe sen kom dom och åt mat efter åkte vi till nor och sprlade fotboll va där någon timme sen kom dom och hömtade oss och vi åkte hem fick bullar och saft samt kollade vi på fotboll.
sen åkte jag hem, men de har iaf vare sjukt kul och träffa dom igen.


nu ligger jag här och ska kolla om någon vill hitta på nå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0