ojoj.

jag är vaken mamma väckte mig för att vi skulle åka till ljusdal för jag skulle till pappa.
åkte bara till mamma och färgade håret.
jag vet inte om datan följer med till nordsjö men tror de.
då blir de uppdatering där kommer inte sitta med datan hela tiden som hemma för därfinns jonas och zebastian ;)
ska bärja fixa mig lite och packa sen åker jag till nordsjö med saker och städar stugan coh vet inte om jag stannar medans alla andra åker hem igen och väntar på pappa.
får se om vi hörs i bordsjö ni kan ju hålla ut kik, annars är de blogg paus till söndag någongång ;)

igår fickjag inbjudan till curlinggymnasiet :D
men de är något år kvar ;P

nu lovar jag ina henriksson att ni ska få bilder från nordsjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0