ska dra en sväng mot hudik

precis, åker snart till hudik och kollar på lite saker och fikar med helena och några på gröna systrar å de är så mysigt där.
hela dagen idag har vi vari på älvvallen eller jag ill typ kvart över 10, sen satt jag och pratade med subäck sen stack han och jag hade inte skjuts så mormor kom en timme efter nästan, jag kunde inte gå eftersom jag har världens tränings värk sen igår så jag kan knappt röra mig.
och jag kom nyss hem efter frissan och jag kan bara säga att tove är bäst, så om ni villha en bra frissa gå till tove på hårextra ;)


fast nu har jag satt upp luggen gör jag orkade inte ha den i ansiktet ;)
webb kameran är inte den bästa.

får se om de blir mer uppdatering ikv, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0