vi är en hurtig familj.

jag, james och matthew har nu kört paolo roberto i 35 min och sen stack jag iäg på en spring tur så underbart har bestämt att de ska blir en liten förändring på mig tills sommarlovet e slut.
och pappa har faktiska varit ute och gått han med :o hah, nu va jag taskig.
men iaf ;)
så blir de stugan på midsommar :DD *happyface*
eftersom zebbe och dom är där.
och jag pratade nyss med sötclara och vi ska hitta på någonting imorgon :)
ska bara vänta på att duschen blir ledig sen hoppar jag in i den och kollar på de jag har kvar av småstadsliv och sen kollar jag på x-effect :) jag älskar pogramet tycker verkligen de är kul att sen för dom gör bort sigför den dom har ett förhållande med, och de värsta är att de är dens ex, och doms nuvarande kille/tjej får spionera på dom och i slutet får dom välja vilken dom vill forsätta ha ett förhållande med.
och juste jag kanske ska säga att de är på mtv kl 22.00 tror jag fast de är bara på vardagar.

de blev visst ett längra inlägg än vad jag tänkte men strunt samma.
ha en skön sommarkväll och jag vet faktiskt inte vilken dag de är har helt tappat allt nu när de är sommarlov ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0