äntligen onsdag, hsd.

sitter hemma i sängen och jobbar med engelska..
tycker de är jävligt jobbigt men man måste, ska snart hoppa in i duschen och fixa mig.
är ju illa tvungen att åke till skolan på extresvenska -.-''
men slutar efter den igen så de blir ganska bra :)
fast de är ju de om man måste va extraengelska med, fuck
hoppas på de bästa att man inte måste de, för jag tänkte åka till förraskolan och kolla lite.

kan berätta lite mer om gårdagen skrev bara lite hos johanna.
men iaf så slutade jag 20 i 3 så då cyklade jag hem hämtade johanna och skjutsade henne hem till hon så va vi där kolla på film sen stack vi ut och cyklade lite, skulle sätta oss i parken och sola men då va clara hos dennis så de blev att vi va med dom ett tag och sen gick dom och då blev jag, johanna, jocke och dennis kvar hos dennis och jocke.
hoppade matta óch jag fick jockes fot i halva feja som ni redan vet.
är lite uttsväld men de skiter man väl i ?
har även fått skit i ögat, haft de sen igår.
säkert leon som har lagt i sitt skit i mitt öga.
men nu läre jag fan dra om jag ska va på skolan om 45 min måste fixas innan.


får bli en bild på mig och snyggingen jonsson
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0