dagen har vare härliiiig,

sorry att jag inte har uppdaterat men jag har inte haft tid, varit ute så mkt och vare med kompisar och inatt sov jag hos min farmor och de betyder, SIMS 3 :D
iaf, skolan har varit bra och jag har de mesta gjort så min rest börjar försvinna mer och mer (y) gillas.
efter skolan drog jag, sanna, leon, oscar och leon till gärdeåsen och spelade fotboll, men de tog ett tag för de va massa små barn där.
sen kom typ jesper och mario och jag och jesper får ju våra stunder när vi träffas så vi började små ''bråka'' när dom skulle åka.
joel och tarley spelade med oss sen eller spela och spela vet jag väl inte men aja.
sanna drog typ några timmar förre oss andra.
vid 5 drog alla där ifrån.
så nu sitter jag hör och inte har nå liv ;)
fast de är bra de med, jo juste fick sluta tidigare idag, gillas.




du är forfarande den som äger mitt hjärta, de insåg jag idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0