de är bara för mkt..

.. varför tar jag bara inte den chansen jag har som jag har väntat på så länge ?
jag blir så irretiread, men när jag insåg att jag aldrig älskat någon som dig och du inte tänkte lika som mig längre, då va de försent men nu har jag ju den där chansen igen, så varför inte bara ta den ? om jag inte tar de kommer en annan ta den och då kommer jag hata mig själv för de och jag kommer sitta här och må skit som jag har gjort så många gånger så varför måsta göra de igen ? jag vill ha ett liv som är som alla andras men varför, blir alltid någon utsatt ? de är så fel. jag har verkligen fatta att de är du som är den jag vill ha och inte någon annan. jag kommer aldrig sluta tänk på dig eller de vi har gjort, de va så bra vi hade de bra men nu ? vart är de som vi hade ? de kommer inte tillbaka och jag hatar mig själv för de. för de är borta och chansen jag nyss sa att jag hade har jag inte längre, de kommer aldrig gå, nu när jag skriver de här så tänkte jag samtidigt och jag fattar jag har inte chansen längre, fan för mig fan för allt.

du kommer alltid ha en stor plats i hjärtat och ingen har en lika stor plats som dig, och ingen kommer få, <3








När man inte vet hur livet kommer bli, jag kommer älska dig livet ut..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0