ggggaaaaalllllaaaaaxxxx.

vi vann inte, men va nominerad iaf så vi e glad ändå, på skolan nu leon, erik. oscar, frida, love, denise, sanna, jennifer, helen, isabelle, jonas, jonas, erik & alva.
och icka med sin gulliga hund, signe <3
vi kollar på kick ass, men jag tycker inte den e så bra.
nu börjar jag få min smärtor från krocken, jätte ont i höger handled, känns som jag brutit den nu.
de blev bra ett tag men nu e de värre, så jobbigt jag som trodde de skulle bli bra men nejnej -.-
jag har inga paner för helgen men de blir väl att hotta på nå med någon.
hoppas att friiiiidaaaaaaa, vill göra nå :)

nä nu ska jag ta och ringa min kära pappa för att jag har ont i handen, och jag ska nog ta med mig någon och gå ner till trädet som de blev märken i när jag flög in i de...
varför ska jag vara den drabbade jämt ?
fuck.


eftersom jag tycker så synd om mig själv. ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0