hemma och äter kaka,

skolan har varit chill idag  radion kom och spelade in oss när vi jublade att galax är en av sveriges bästa skoltidningar dom hade valt tre och en är galax men vi vet inte än om vi vinner, men de skulle va jätte kul om vi gjorde de :) vi fick tärta med så dom som gick förbi kollade jätte mkt och vart avensjuk så härligt att se derass min :P och de ända jag har gjort är att måla av en apelsin så de va inte så mkt, till lunch va de kyckling, fis och sås men jag åt pasta sallad för jag itne alls va sugen på de som va till lunch.
och ja, jag är jätte fjantig när de gäller mat ;o ? men jag vet inte varför men någon måste va konstg med.
när vi slutade skulle jag och frida ta bussen till ljusdal ochdå fick vi sällskap av ronja upp till bussen :) fluff och några kom med, så han skjusade mig på cykeln en bit men hansson kom och präjade oss i skogen så då flög jag av på 2 sekunder :p
när vi kom in på ljusdal gick jag och frida på coop och köpte ben and jerry´s mumms ♥ när vi stog där och valde glass kom Henke också :D
så ikväll blir de brudarna och film kväll med ben and jerry´s.
får se om jag sleepar hos frida eller inte, men jag tror att de blir så men de vet man inte än ;)





Jag älskar dig, frida ♥



puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0