Hemma,

och förlåt för en dålig uppdatering, men men så eh livet ;)
skolan har varit rätt chill, men nu när man kom hem väntade läxor.. engelska 4 st översättningar jag ska göra -.-''
men jag väntar till james kommer hem får då får man ju hjälp, född i england och bott där i några år så då kan han ju de bra tänkte jag så då får han då hjälpa mig eftersom jag brukar hjälpa han.
och sen tänkte jag faktiskt där ut och springa om jag inte ändrar mig :P
fast de tror jag inte.
kan ju behövas.
 och jag vet att jag har lovat att berätta om helgen men jag hinner inte nu, för pappa ringde och sa att jag måsta fixa saker så vi hörs, blir en fin bild på mig och älsklings frida ♥


Fina flickor, men jag älskar dig ändå,

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0