ojoj, här uppdaterar man 24/7

sorry att jag inte haft någon update, men jag har bråkat med min mamma och de är verkligen inte kul.
har bråkat 2 dagar konstant men igår mot källen typ 10 blev de bättre och idag har vi pratat och inte skrikit år lite hes, men de skiter man väl i ?
sitter hos pappa nu och gör ingenting, imorgon har jag inte heller planera nå, men de kommer nog någonting man hitter på.
mamma hämtar mig vid 3 sen på lördag ska vi till falun på någon fest och åker hem på sändag och då hämtar jag packningen och åker till pappa, ska ju till danmark på måndag, ska vara på stationen 05:35 senast så man får gå upp jätte tidigt -.-
tycker verkligen inte om att vi måste upp så tidigt men men.

fast ja nu ska jag skaffa mig ett liv.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0