vilket väder ? :o

satt och kollade på tv:n och de bara började spö regna ? 
lite kneppigt, men nu är himlen rätt cool, svart grå och solen lysser.
tycker de är lite kneppigt de me.
men jag ska snart dra te tv:n och checka lite vad som finns att glo på ;)

skolan va as chill , hade lite konstiga typer där som berättade historier men de va kul ändå :p
sen hade vi rast och sen typ fittstim ?
de va någon bok maria läste ur.
lunch ca de någon grekis biff och stekt potatis de va faktiskt gott, på rasten drog jag, henke och ester på dollar , eftersom vi inte hade cykel gick vi ner, lite sresigt men kom bara 2-3 minuter sent.
vi skulle upp till skidstadion och försöka hitta på karta men tror du jag kan de ?
nejnej, men vi hade christer och torleif men oss så de gick bra, när vi kom tillbaka kollade vi på fucking åmål och jag somnade.

men nu ska jag ta lite kort på den konstiga himlen som kommer upp senare när jag kommer till pappa så jag kan ladda över de på min data ;)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0