Yeeahh :)

allt är verkligen på topp, imorgon åker jag till falun och träffar babe linnéa <3
sen på kvällen drar vi på fest hos någon släkting till lars, söndag vaknar man i stugan och soooova, hämtar allt hos mamma drar till pappa och tro de eller ej men de är danmark på måndag :DDDD
fatta jag kan knappt fatta de ?  men de kommer bli as kul tror jaf, bor med ronja :)

jag ska väl gå och fixa mig lite för jag har inte gjort så mkt varit vaken en eller två timmar, va trött.
pappa har dragit ner på ljusdal och fixa pengar till mig :)
hörs men sen.



Färgade och kilppte håret igår ;)





puss,


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men... de blev juh inge ;((

jag smsade dej typ 235734758934986776ggr utan svar... För vi rog ner på stan men ingen ina där heller ;sss

Miss u babe <3

2010-05-16 @ 16:30:11
URL: http://linneaahanssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0