Yeeh, tagga som faaaaaaan :D

sitter i sängen hemma hos pappa med datan i knä, och lyssnar på musik fan va jag e tagg :D
helt galen fan tänk imorgon vi den här tiden är jag i danmark :O
iaf vad jag tror (a)
och jag kan inte lova er uppdate för jag vet inte om våra danskar han internet, och jag vet inte om data följer med vet ju inte vart vi kommer för man vill ju inte bli av med den precis.
så vi får se hur de blir.
men iaf så ska jag ta och kolla på trolltider (L) i'm lööövii't
har ställt tusen klockor så att jag inte försover mig för de skulle va katastroff.
de är inte alla som kliver upp 4 på måndagar -.-
men ibland mpste man ;)

 
helt menings löst inlägg men de skiter man väl i ?
jag har inget annat för mig så då blir de att ta ut sin tid på att skriva onödiga inlägg :)

Yeeh, lockigt hår och allt, men palla ska ju snart gå och lägga mig (a)  och har ju faktiskt nyss duschat ;)
yeeh, jag nu -.-
men palla göra nå ? ska ju gå och lägga mig snart, ny duschad och lockigt hår osminkad, de gillas inte.



chiiiiiaaaaoooo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0