yeehyeehwoowwoow.

såg nyss att ante och axel kom, vet inte hur men jag kollade på film gick till fönstret och så va dom där.
fattade att dom skulle till tea men de koplade in på dirren, aja kollar på film ´flickan som lekte med elden' och dom har snart sett första och ska se alla ikväll, imorgon v,ir de bara att ta de lungt för sen på kvällen är de galax och jag tcker att de ska bli ganska kul men ändå skit tråkigt.
för 8:orna är i sthlm och kollar om vi vinner och går på grönan medans vi får sitta på skolan som nå uffon vänta tills dom ringer.
eh,fixer de här så de blir kul vi, 2 nior är de med tror jag, love och jonas.
jag och frida har iaf köpt, popcorn, dricka, godis och marabou.
riktiga tjockisar, men man mpste ju orka hålla sig vaken.

ska gå till duschen nu och vönta till linnéa skickar bild på sig för hon har färga håret tydligen :)
hon va blond men nu är hon tydligen mörk ;o
hon gjorde som jag sa, och jag gjorde som towe sa :D



Bild se  jag va blond :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men.... det blev juh grått ;oo ;(((((<33333333

2010-05-27 @ 20:52:48
URL: http://linneaahanssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0