hsd

ja jag vet att de står still i bloggen ni behöver inte komentera de.
aja idag är de hsd och nu är jag hemme men sen kommer farmor och hämtar mig så skjutsar hon mig till skolan.

igår tror jag att jag hade min livs roligaste dag!
vid kvart i ett gick jag till johanna fast hon inte var hemma så jag satt och pratade med ulrika.
klockan halv två åkte vi och handlade och sen skjusdae dom hem mig och jag bytte om sen kom dom och hömtade mig för att hon hade hämtat johanna och erik på skolan.
åkte hem till dom och åt en satte jag johanna och björn oss i bilen till gävle.
den turen tog ungefär 2 timmar men de va iaf dom 2 roligaste timmarna i mitt liv jag hade så ont i magen så att jag inte kunde gå nästan när vi skulle gå in till curlinghallen.
vi började tränna och jag hann sätta 6 stenar och sen skulle vi hem igen.
och max fatta inte att vi hade åkt till gävle för att sätta lite sten :P
jag och johanna skulle ha mcdonalds mat och de fick vi men bara de att björn vart lite sur när vi inte kunde ta max mat för mcdonalds låg på andra sidan stan men nej jag och johanna skulle ha mcdonalds.
när vi hade ätit så satte vi oss i bilen igen och dom 2 timmarna va nog ännu roligare.

ja som ni ser hade jag väldigt kul igår och ag kan säga en sak jag har skit ont i magen efter allt skratt och efter sopnningen i gävle ajajaj.

men nu ska jag ta en dusch, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0