musiiiik, ♥

nu har jag inte bloggat på 2 dagar men jag orkar inte bara. nu väntar jag på att systeryster ringer och säger att jag ska gå och möta henne. sen vet jag inte vad vi hittar på för bus. jag har inte träffat hon sen typ tre veckor innan skolan började igen efter lovet, men nu har hon kommit till storastan ljusdal ;)
jag har inte gjort någonting sen jag bloggade typ varit och bakat tunnbröd ganska svårt men ganska kul Lina var där så jag hade iaf någon att prata med.

vad gjorde vi innan spotify ? - ja de undrar jag med de finns inget bättre äa att sätta igång musik på högsta volym! man känner verkligen hur de dunkar i hela kroppen.






man måste ju bjuda på sig själv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0