ÖSTERSUND :D

ligger i soffan och fryser, väntar på att olle ska komma hem nu efter att han har varit i hede hela dagen och spelat.
de verkade som om att de gått bra för dom.
aja som ni märker är jag inte hemma utan jag är hos min mammas kusin.
så idag har jag mamma och Laila vart på stan och shoppat blev en tunika för jag va inte så pigg.
så träffade jag på johannes och då måsta jag ringa johanna och om hon hade vart med nästa gång vi träffa dom och stannade och prata ja då hade hon dött :p
haha va kul.
hon har skrivit att björn ska fixa någon tröja till mig som jag ska ha på mig i härnösand och jag har ju lovat att ha på mig den om han fixar en... haha ja vi får väl se vart de slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0