sjukt trött & sjukt sjuk.

de är jag de, efter kvällen igår men ett par tyggskor och thigts vart de jävligt kallt mot kvällen.
för jag kom hem såg jag att de va -2 grader.
aja, igår gick jag ner och mötte upp sanna och med hon va även sandra, väntade ett tag och sen möte vi upp towe och maria.
sen började vi gå mo coop och då möte vi bengan, centrumgrillen va vi på och där åt snandra och towe strips, sen möte vi även wiberg och gunnar, men dom stack lika fort som dom kom.
gick till centrumhuset och där såg jag fia och emelie, dom mupparna <3
pratade med dom och sen va dom andra borta men då gick jag med dom ett tag och vi gick upp till plan på gärdeåsen.
där va de ett helt gäng folk som jag inte träffat på jätte länge.
vid tio kom sannas mamma och dom skjutsade hem mig.
la mig i soffan och kollade på american pie sen somnade jag.

idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska ner till pappa på hans jobb när han slutar för vi skakolla på ny jacka.
jag orkar inte laddda upp bilder på de jag köte men ni kan få de skrivet ist.


ett par nya sundsvallsbyxor, team sportia 400 :-
halsduk, kappahl 129 :-
cardigan, gina 249 :-
thigts, lindex 249 :-
linne, gina 129 :-
foundation, åhléns 160 :-
mascara 165 :-
tunika, lindex 199 :-
halsduk, lindex 99 :-
kort kofta, lindex 149 :-
midjeskärp, lindex 79,50 :-
kofta,lindex 249 :-
örhängen, åhléns 99 :-
örhängen, kicks 119 :-
hårsnoddar, h m 29,50 :-

sen har jag beställt hem lite kläder som kommer snart från h m.
men tack mormor för allt och en jätte bra dag, eller jag betalade tre saker men tack ändå! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0