@skolan

nu har de varit lite torr uppdatering men jag har inte haft tid, jag har gjort så mkt att jaghar inte hnnit med datan helt enkelt ganska ovanligt.
å fredagen kom mamma och hämtade mig vid 5 så innan va jag in på ljusdal träffade leigh, oscar och elias, riktigt kul sällskap!
sen äkte vi hem och åt, lördagen gick så fort så jag kommer inte ens ihg vad jag gjorde.
söndagen gick lite segare jag blev väck av mamma vi 8 för att jag skulle duscha och sen åka till mormor och efer de färga håret så nu ser håret inte så jätte bra ut tycker jag men dom som har sagt nå har iaf sagtt att de är fint! tack så mkt.

men nu ska jag russa iväg till nästa lektion.



riktigt kul och träffa alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0