+dag.

idag har jag varit hemma cch städat mitt rum för vi skulle göra det som uppgift.
sen efter har jag bakat neggerbollar fan vad gott!

och ja jag har inte uppdaterat någonting på länge nu men de är för att jag har haft hur mkt som helst att göra men nu är jag klar, dock missar jag och några hela fredagen på skolan för att vi ska till uppsala och nästa helg sk jag kanske till sveg och spela curling jag HOPPAS!! då kanske man får träffa folk man itne träffat på år! så de skulle bli skit kul.
fast mamma ska ju till sandviken en månad och är bara hemma på helgerna så jag får se vad hon orkar annars kankse pappa kan följa.
fast nu ska jag ringa systeryster som jag saknar så jag dör!!!!!!



jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0