en trött brud.

kom nyss hem från färlia jag och pappa åkte dit för att hämta lite grejer eftersom mamma är borta så ska jag vara hos pappa i 4 veckor..
jag har ävet fått veta vilka jag ska spela med i helgen i sveg och jag blev inte speciellt sugen på spela när jag fick veta laget.
vi är 5 stycken som ska spela och de är en person som kan förstöra allt, den varken lyssnar spelar eller kan spela curling och jag blir lika arg varje gång på personen men ändå fattar den inte vad jag menar! usch jag orkar inte men nu är de försent och jag tror inte Johanna vill spela själv med dom.
imorgon ska jag tydligen till badhuset och simma med en del i klassen inte någonting jag längtar till om man säger så.
nä nu ska jag kolla på lite läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0