HSD.

är på skolan och sitter man tuva och ska göra en H:K uppgift men de går väl som de gör.
lyssnar mer på musik ojah.
efter lunchen har jag x-svenska och ska göra ett omprov i musiken.. jag vill inte jag kan inte som där jävla skit sakerna och inte behöver jag kunna dom heller!
eh skit samma de är vä bara att göra de så är de över.
efter skolan tar jag och tuva cykeln till ljusadl för att sola eller iallafall jag.
ska väl hinna hem till pappa och säga grattis till min kära bror, grattis! ♥
bir att jag sover hos tuva för vi behöver inte komma till skolan om vi gör de vi ska göra iväll ist för imorgon.
så klockan 9.55 är vi på bussen till uppsala och jävlar va skoj de ska bli!
kanske inte skriver nå mer men de är någonting som märks.
ha de bra för de ska jag!


kärlek, ♥





jag blir ledsen inom mig när du håller på som du gör, jag vissar de kanske inte men när jag får sms och att de hällre skulle varit jag så vet jag inte vad jag ska tro.
jag kommer älska dig live ut jag gör vad som helst snäll fatta vad du gör, du vet mer de vet jag för du äger så mycket efter håll de fast de är folk med.
de finns inte ord som kan breskriva hur mycket jag älsar dig bara min känslor som du inte kan känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0