ja blogg.se måste ha damp!

de funkar verkligen inte att göra någontingt.
aja skit samma.
tänkte ta helgen nu.

Fredag: vid 6 åkte jag, pappa, karin & grim till dveg för att spela cup.
när vi kom till sveg eller hotellet mötte vi johanna och kollade på rummet funkade för en helg men skulle inte skada om de va bättre.
typ vid halv 9 gick vi på ica och handlade till lördagen.
sen la jag mig och läste lite och somnade ganska fort.

Lördag: vaknade halv 7 duschade och fixad till mig eller jag klädde på mig och tog lite masscara.
gick och åt frukost den åkte vi mot curling hallen, vi vann 3 av 4 :)
och shit vilka snygga killar de finns (a)
aja.
åt på hotellet co hsomnade typ direkt efter :p
trött brud ohjah.

Söndag: vaknade samma tid gjorde mig klar och sen åkte vi till hallen och vann 2 av 3.
och de va grymt!
jag satte även min dubbel som as bra gud va glad jag blev, fick applåder av dom inne som kollade och dom som vi spelade mot :b
efter 5 vinnster sv 7 matcher så slutade lag johanna/ljusal som 3:a och de va bra.

ja de va helgen lite snabbt, och de vart lite bilder tagna så de ska jag ladda över till den andra datan imorgon om inte hårddisken annars blir de slut på minne men ni ska få dom jag lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0