jag har inte tid.

för bloggen just nu så om de inte är någon uppdatering så är de att jag helt ärligt att jag inte har någon tid.
och jag vill bara säga att jag vet att de finns folk imin familj som läser min blogg, och jag vill faktiskt ha något för mig själv så jag skulle bli jätte tacksam om ni slutade.

aja skolan har varit bra idag gjorde engelskar och de vi skulle idag så jag är nöjd skulle vart till fala till mamma men så blev de inte för jag är dålig.
vill bara säga krya på dig Linn ♥
och en sak till jag gick från skolan idag för jag va kvar på flex och gå från skolan brukar gå jätte snabbt men idag gick jag nog runt över hela ljusdal för att komma hem, om jag inte hade haft min väska skulle de va jätte skönt tror jag men nu hade jag den så nej jag fick ont i ryggen..

jag har fått hem bilderna sen skytte så eftersom jag är så snäll ska jag läffa upp dom men de blir inte nu för jag måste plugga, så säg till om jag glömmer bort de!


jag orkar verkligen itne med och vi har prov hela tiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0