sjuklingen på vintergatan,

ja, jag ligger hemma i min säng och mår total skit.
fryser nog snart till döds de måste vara minusgrader i mitt rum seriöst.
åkte hem från skolan igår för jag kände mig dålig och de gick inte över, men ska väl ändå försöka plugga lite så jag inte lir efter för mkt men en dag kan inte göra så jätte mycket ?
imorgon ska jag iaf till skolan har jag bestämt fast jag kom på att vi ska till badhuset och simma imorgon på idrotten fan.. eh jag kan simma de vet jag fär gud vad jag simmade förr jag gjorde inte så mycket annat så för väl se om de sitter i fortfarande.
sen när pappa kommer hem ska vi dra oss till mamma för att hämta kläder och allt för mamma är i sandviken och jag hade itne precis med mig allt jag ska ha i 4 veckor till uppsaka och sen hem igen, och jag skrev tidigare att jag kanske skulle till sveg i helgen och spela min första tävling den här säsongen och de ör 100 % klart nu.
så alla svegsbor kom och kolla på kungen ;) hahah nej verkligen inte.
fick även reda på att jag ska vara tränare på curling hallen på lovet de kommer 12 stycken som aldrig har spelat curling och eftersom jag och johanna är så snäll så ska vi vara tränare.

och jag kan bara säga att i helgen var Galax i uppsala inte alla men tolv stycken och jag hade jätte kul och skulle kunna vara kvar kanske lite till för sista natten hade jag verkligen skit kul, fast de kanske jag är ensam om ?
somnadetyp 6 och klockan ringde typ vid kvart i 9 och jag va inte trött när jag la mig eller när jag vaknade :o haha, körde någon lek med några roliga personer hur länge som helst, vi satte lappar i pannan och där stog de en person och vi skulle komma på vem de var genom att fråga ja och nej frågor riktigt kul!
på bussen hem va även min kusin så jag kollade på flim med hon och sen fick jag öven pilla på hennes Ipad och jag måste verkligen ha en! måsta även vissa bylund för han hade itne pratat om bågonting annat än Ipads och hans ögon var jätte stora ;)
a nog med helgen de va kul iaf.

nu ska jag försöka plugga önska mig lycka till.


ska nog hoppa i ett varmt bad med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0