you are the one I love.

skolan idag va chill alla jobbade som fan idag inte likt våran klass vi fick faktiskt beröm av anna ;)
vid lunch åkte en del av klassen till färila och simmade och jag var en av dom.
de va kul men christer trodde inte på mig när jag hade simmat 16 längder som vi skulle så jag fick simma 5 extra med de gjorde inte så mycket va skönt.
efter gick jag ner till solariumet och möte ester, löfgren och towe för att sola lite, riktigt skönt för de sved jätte mycket när vi badade idag.
har även försökt städat mitt rum men de ser fortfarande ut som en total katastrof, aja fixar de någon annan dag.
imorgon är de galax dag..jag vill verkligen itne för jag har jätte mycket att göra och nästa torsdag får vi inte heller någin hsd gördå är de någon tunering som jag inte kan stava till, varöfr ska dom jämt ta våra hsd?
jag som jobbar och blir klar med allt på dom..



♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0