hemma efter en lång dag.

nu kollar jag på tv men de finns inget att kolla på, så jag ska nog kolla på en film för dom som bor här kommer hem vid halv 11 eller nå eftersom petra jobbar.
först i skolan va de as chill efter skolan stannade vi kvar ett gäng och oscar min absolut bästa vän, haha vi säger så :)
kollade på wallander och sen åkte vissa jag towe hansson löken och haglund in till ljusdal på 2 cyklar.
slutade vid dollar och då kom farmor och hämtade oss fast hon fyller år, grattis! <3
eller hon hämtade mig towe och löken för hansson stack till oscar och haglund cyklade till towe.
när vi kom till hon fikade vi och spelade kort och allt möjligt.
sen kom sannas mamma och hämtade oss så vi åkte till kaven och jag fick as ont i magen av allt garv.
och sen sljutsade dom hem mig eller sannas mormor :)
 
eh nu ska jag hämta nå och äta typ en kaka ;)
sen ska jag sova om typ nån timme får se om jag skriver nå mer ikväll! :)


säääännaaaa,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0