hemma, och ska snart på köpingen.

igår sov ida hos mig när vi kom hem från skyte och allt.
kan väl berätta om veckan nu eftersom jag måste vänta på att fia och emelie slutar.

Måndag: åkter till skolan träffar alla går ch samlas och sätter oss på en buss till långt bort i ingenstans och våra lärare visst itne heller vägen men tillslut hittar vi, så när vi kom fram va de bara att ta en kanot och hoppa i vattnet.
paddla har jag gjort varje sommar i 4 år så de kan jag men när lärare tar fel väg blir man arg!
paddlade 2 kilometer och tog kanoterna över en väg där vi skulle äta sen va de bara att paddla igen och eftersom vi hade tagit fel väg så fick våran rektor titta ut en väg och då paddlade vi 2 kiometer till eller någont sånt sen kom vi till någon kyrka så vi fick vila vid.
efter en halv timme eller nå forsatte vi med att bära kanoterna igen.. och kom till en fors!
och de va sten och hus så de va bara att hoppa i och bada.
kallt som fan va de och sjuk va men.
sen fasnade vi så henke som verkligen är bäst hoppade i vattnet för att hjäla oss och då blev vi bakofram så då kom fluff och vände oss.
efter ett tag tröttnade vi så chrille sa att vi skulle bära kanoterna 20 m och hoppa i på ett annat ställe och då gjorde vi de så då va fluff vi ett träd som hade ramlat över vattnet och då hjälpte han oss igen så då fick han åka med oss till vägen där vi frick bära kanoterna igen!
då va jag och mikan då ävla arg så vi stog och skrek och va skit arg.
satte ner kanoterna på ett nytt ställe och paddlade äntligen va vi framme på kårböle ip där vi skulle sova och vi fick sova inne men de va kallare innen än vad de hade varti ute så jag la mig mellan erik och oscar dår va de värme så de va inte lika kallt, sen fick vi reda på att de hade varit 5 + grade bara.

Tisdag: paddladde till laforsen tur att vi inte tog fel väg så iaf stannade åt hamburgare och de satt inte helt fel, forsatte paddla kom fram till någon ställe där vi lämnade kanoterna och gick 6 km kom fram till stugsjöarna och reste tält och i de eldade vi så de vart varmt men sen tog dom ur kaminerna så då vart de jävligt kallt lagade mat och hade kul med klassen bara somnade ganska fort men vaknade två timmar efter och låg vaken.

Onsdag: va skit trött efter att inte hade sovit och fick en macka till frukost eftersom alla oboy va slut :P
sen gkorde vi inte så mkt efter ett tag kom någon som heta tomas och gjorde massa saker med som laga mst och jag har aldrig ätit något så äckligt!
folk började vandra medans djara, fluff & jag va kvar och rev tält för att vi hade ont och astma med skit.
åkte med icka till skyte och när nästan alla kom började vi resa tält.
och vi tycte att de fattades folk och dom hade gått vilse.
de vart mat och de va taco, mumms!
spelade kort med alla möjliga och hade jätte kul sen gick vi till elden som vi brukar ha i korsningen och spelade gitarr och sjung mys.
fluff satte sej i knä och  helt plötligt hade jag en till i knä och då satt joel där.
sen försökte fluff ta fart på elden som inte gick bra men när chrille kom vart de fart.
och vi gick inte iaf några och spelade kort igen.
vid tio gick alla och la sig pratade och typ viss som och snarkade.

Torsdag: vaknade av att anna väckte oss, åt frukost och vid nio började tävligen som vu skulle göra kul va de vanna alla saker uton en! bra gjort tyckte jag.
när vi gjort alla grenar bildade vi orda av dom bokstäver vi fick och vi kom två på de och ordet vi gjorde blev socialt.
åt lunch och bra alla packning till planen pratade och vi slutade.

vill bara säga att skyte är en av dom bästa sakerna vi gör med skolan visst de är lite jobbigt i åttan menn de är kul med. och fri skolan vintergatan världens bästa skola med världens bästa klass!

nu ska jag göra mig i ordning och vänta :)
puss.


inga bilder från slyte..




de är bara att inse, jag kan inte glömma dig, jag kan inte släppa dig, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0