mormor och morfar.

sitter och pluggar men de ör ingentligen inget som behövs men de kan ju vara bra att vara klar i tid.
idag i skolan har vi knäppt skolfoto och de gick väl bra.
knäppte med galax med och de va nog de roligaste de tog tid innan vi bestämde hur vi skulle göra så fotografenn hjälpte oss ;)
om vi söger så här hade marcus över mig för han låg i knä på dom som satt på stolarna och vi behövde bara knäppa ett enda med galax ingen blundade eller nå så hon vart jätte nöjd med bilden :)
eh nu ska jag forsätta och sen dra jag ut på tallåsen, tjoho vilken kväll de låter som... nä frågar om mormor vill skjutsa mig och de vill hon, ha de bra :)

får en bild sen orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0