prov, kul.

hej, idag efter skolan tog jag och några bussen till köpingen och fikade.
pratade om lördag kommer bli kul! bara de att jag kom på att jag ska på bastu någonting så jag ska ringa mamma och fråga om jag får hoppa av.
visst de är jätte skönt och allt men jag vill med mina vänner med, aja åter till dagen.
kollade i affärer och inte så mkt mer sen gick jag, frida och linn hem linn till sig och jag och frida till mig.
sen fick jag mat och nu ska jag plugga till provet imorgon.

på verkstan idag typ sista timmen satt jag mikan och helen och bara kollade inte på några, haha och josse tyckte de va lite pinsamt tror jag :p
sen slutade dom 3 ocg vi typ 30 i 4 så jag och mikan sprang runt skolan i typ några minuter för att kolla mer och sen kom dom och pratade med oss lite pinsamt men aja ;)
men nu ska jag leta fram mappen från skolan och plugga sen duschen :)
och imorgon är de även möte på LCK fuck..kommer sluta med att jag är skit förbannad och går där ifrån men de får ni höra om imorgon.
puss.

juste klumpig som jag är lyckades jag skära mig på en jävla burk som man har dricka i mysigt!



jag saknar tiden vi hade för den är inte lika längre?
men du ska veta, jag älskar dig frida jonsson, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0