skolan är rätt chill ändå.

skolan är chill.
idag har de gått bra hela tiden och jag har gjort ganska mkt.
som kan behövas.
hade matte på et men där blev de inte så mkt gjort (a)
satt med victor och joel i sjuan.. haha nej då de va ganska kul en kom även hanna och inderhöll oss.
efter vare lunch men jag åt inget och inte är jag hungrig heller ovanligt mej.
några spelade kort och jag kollade på och shit vad folk kan fuska ;)
victor gav mej en kladdkaka + på han :P
haha nej, men han vilja inte ha nå mer och då fick jag de.
sen va de prov och jag fick 20 av 22 så jag är näjd fick även vg på bilden och g på biografin som jag hade strävat mot så de va bra :)
nä nu slutar vi om tio minuter, hörs ikväll.



ja våran fröken malin ritade jag av idag men de har jag ingen bild på, men som dom vuxna säger : dom är iaf söt när dom sover... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0