vilken jävel!

att man kan göra en ska som denna de är seriöst inte normalt du är ju fan helt dum i huvudet!!!!
jag vet inte vem du är men de jag vet äratt de står inte rätt till i hjärnan din!!!
om de hade gjort de hade du inte gjort så här mot henne!!
seriöst ta och skaffa dig ett liv och inte va och ta andras!



usch vilka människor de finns! blir hels tokig aja nu ska jag skita i de och ta om dagen.
de har vartit chill blibit klar med engelskan som jag skulle och har satt min betygsmål dom är inte så hög men aja.
ska fixa hk upp. men jag hittar inte pappret och inte på fc heller få väl flörta in mig hos någon som har de och åka till den och fixa de en sväng.
och imorgon är de klass foto till skolkatalogen -.- vet inte vad jag ska ha på mig bli bara något och håret hur ska jag göra med de ? eh de ser vi imorgon.
ska ta en macka och oboy nu och lägga mig och kolla på eallander för jag har inge bättre liv, puss




har färgat håret och de blev lite för mörkt.. men ganska nöjd ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0