dagen + Dag 9-två saker jag önskar jag kunde göra

idag har hela skolan varit på tennia hallen och spelat innebady.
själv kunde jag inte vara med för att jag har ju blivit sjuk pga att jag var så smart att gå i tygskor i backen.
så jag fick uppdrag att skriva en artikel men de var iaf lättare dagt än gjort... jag glömde självklart papper och penna så jag kunde inte skriva vilka som vann vissa priser... det löser jag på nå vis.
blev en hel del bilder som jag inte har orkat lägg över på datan än.
då dom får ni se senare.
nu befinner jag mig hemma hos min feta mammi, haha ja hon är gravid med tvillingar.
ikväll har jag även hunnit med att äta den första skålen med jordgubbar och gräde!
sjuk gott, fattades bara värme och sol sen hade det vare perfect.
nä nu ska jag vara lite social med mamma och lars eller kansek tv:n.
Dag 9.
1. säga allt jag tycker och tänker till en person som jag tycker väldigt mycket om och inte vara rädd att få nobben eller något liknande.
2. köpa allt jag ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0