jag är vaken!

igår pratade jag med johanna hur länge som helst blev bara mer och mer äcklad ju mer vi pratade.. haha ja ni kan ju inte få veta varför för att den dethandlar om läser nämligen det här.
sen bestämde jag och johanna att vi skulle hitta på nå idag, men klockan 10 i 10 vaknar jag av ett sms och då står det att den jävla lodisen ska till bollnäs.
så då pallade jag itne gå upp så jag somnade om och vaknade nu.
ska väl snart gå upp för snart kommer pappa och hämtar mig.
när jag kommer hem ska jag först tröna lite sen tror jag att jag och johanna ska ta våran söndagspromenad!
rätt lång brukar den bli :P
först runt ås och aspgatan sen vidare runt sjöbo och ner mot köpingen och hem till hon igen :)
men det är skönt när vi slänger oss i soffan sen och inte har någon känsel i bena :P
aja nu ska jag klivia upp!
bättre får man leta länge efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0