så jävla klantig.

dom senaste dagarna har jag spenderat med johanna.
sov där igår och hade de bra.
idag blev vi väckt vi tio för hon skulle klippa sig elva.
bestämde att vi skulle åka pch bada så sagt och gjort.
sen drog jag och ztina på en jävla vurpa...
vi skulle åka vattenkanan men hon vågade inte.
så då skulle vi gå ner så jag bär henne och när det är 3 trppsteg kvar bara försvinner mina fötter.
tur var att ztina inte gjort illa sig.
jag har sjukt ont i halva ryggen på höder sida och halva röven...
börjar även så ett fett stort blåmärke.


imorgon tar jag bussen ner på ljusdal till johanna så ser vi vad vi hittar på.
om jag ska tro vad vi ska göra blir de att ta en lång tur med cyklarna som vi brukar.
och sen hittar vi säkert någon att prata med.
fast, jag tror jag vet en vi ska träffa imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0