skogsbo.

ja där bor jag.
fast igentligen heter de stocksbo men de ända som finns är skog så ja...


idag tog jag bussen till johanna och hoppade till att jag skulle få pengar av pappa men då trodde jag fel.
så inga pengar blev de.
sen blev de en mysig picknik parken.
vi cyklade runt lite äverallt men de va verkligen dött på ljusdal.
så vi åkte hem till johanna och sen vidare till nettan och där var johannas mamma.
satt och pratade lite sen ringde mamma och då cyklade vi hem till johanna.
där de blev en hel del prat också.
imorgon vet jag inte riktigt än vad som händer.
blir de inte johanna så blir de tjänelund till min mammas kusiner.
nu ska jag forsätta kolla på tv:n.


pratade med min vän linn idag med, så sjukt bra tjej de där.
pratade om mycket och hon fattade precis.
jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0